Promocja w sieci – linki sponsorowane

W dobie internetu, w dobie prowadzenia weń biznesu, reklama jest rzeczą niesłychanie bardzo ważną. Każdy prowadzący przedsiębiorstwo na 100 procent wie, w jaki sposób znacząca jest reklama, a raczej jej skuteczność.

Myśląc o reklamach, w każdej sytuacji mam przed oczami widok z któregoś filmu, przedstawiającego Times Square i milionem reklam na tej ulicy – paskudztwo. Wszyscy ludzie coraz w ogromnej liczbie przypadków zwracają uwagę na zaśmiecenie przestrzeni publicznej reklamami, billboardami i innymi podobnymi. Myśląc o reklamie w sieci, ten wcześniejszy Times Square w moim umyśle ulega zmniejszeniu i przekształceniu w witrynę internetową, pełną bannerów, pop-upów, reklam we flash, z automatycznym odtwarzaniem i innymi, zbędnymi wodotryskami. Widząc tyle reklam każdy użytkownik globalnej sieci Internet przestaje zwracać na to uwagę, a wszelkie próby wywołania reakcji skutkują instalacją odpowiedniego oprogramowania, które zablokuje reklamy i ułatwi życie użytkownikowi. Skuteczność tego typu reklam? 0, może 1, może 5 procent, raczej nie więcej.

Dlatego też właściwie każdy, kto pragnie tworzyć własną pozycję w internecie, ściągać nowych klientów, zainteresować własną ofertą, nie powinien być nachalny. Wyszukuję w wyszukiwarkę producenta drzwi? Wyskakuje kilkaset linków, jednakże na samej górze znajdziemy linki sponsorowane, które też klikam, bo odnoszą się do moich poszukiwań.

Zaprezentowany powyżej scenariusz obrazuje działanie Google Adwords – narzędzie nienachalne, przyjemne i zwykłe w użytkowaniu, skuteczniejsze od reklam wyświetlanych na stronach. Adwords umożliwi każdej firmie rozwinąć się, uzyskać nowych kontrahentów, a także wyrobić opinię o „firmie, która nie wwala spersonalizowanych reklam wszędzie gdzie się da”.

Sprawdź: google adwords Gdynia.